30 Ocak 2012

l want : Zara sequin clutch

Yetisemedim, olmadi, kalmadi, bitti, gitti, yok, bulamiyorum...! Biliyorum biraz gec farkina vardim, hatta basta gözüme carpti ama hic dikkat etmedim, dikkat etmedigim icinde üstünde durmadim ve sadece iki saniye bakip gectim... Keske alici gözüyle baksaydim, farkina varsaydim da es gecmeseydim :( Oysaki simdi seni ne cok istiyorum ama bulamiyorum, biliyorum cünkü bittin tükendin kalmadin... Seni zara'nin sitesinde gördügümde öylesine bakip gectigime simdi inanamiyorum.. Umarim biyerlerde bulurum seni ve yakin zamanda benim olursun ins. ...






(google.de)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canm stradivariusda cok benzeri var eger istersen.Payet kumas alıp kendinde rahatlıkla yapbılirsin aslında dikiş makınan varsa. Bir öneri sadece :)

PinkBerry dedi ki...

Canim yaa bulundugum yerde malesefki stradivarius yok :( ama netten bi bakiyim cok sagol, evet Diy fikirlerini gördüm hep ama ben taaa kendisini istiyorum :(