23 Mayıs 2012

Jessica Alba'nin Sokak Stili...

Jessica Alba'nin stilini cok begeniyorum, özelliklede günlük yasaminda kullandigi parcalari.. Hatta giydigi seyler bazen cogunlukla Zara'dan olabiliyor. Buda bizlere ilham veriyor.. Cok fazla sey söylemeye gerek duymuyorum ve sizi rengarenk görüntülerle basbasa birakiyorum.. Umarim ilham verir ;)



















21 Mayıs 2012

Sevgili ModaLiza "GUESS" Saat hediye ediyor!!!

Sevgili ModaLiza Guess saat hediye ediyor. Acikcasi söylemek gerekirse benim cok heyecanlandigim bi cekilis olucak, yani sonucunu merakla bekliyo olucam. Cünkü assagida gördügünüz guess saati tam  2 senedir almayi planliyorum fakat baska ihtiyaclarim yada isteklerim onun önüne geciyo hep ve bir dahaki sefere diye diye tam 2 sene gecirmisim. Sansimi deneyip cekilise katilicam eger cikmazsa gercekten bu sefer alicam! :) Cekilise katilmak icin TIK TIK



Haftasonu...


New Yorker'dan ilk görüste asik oldugum bu tasli sandaletleri..


H&M'den Basic mint rengi t-shirt'ü..


yine H&M'den t-shirtümle uyumlu olucagini düsündügüm bu kolyeyi...


Iste uyum... :)


Ve skull küpelerimi aldim... Mutlu oldum, güzel bir haftasonu gecirdim.

19 Mayıs 2012

Trend : Tie Dye Jeanler

Floral desenli jeanlerden sonra simdide sira Tie Dye jeanlerde. Tie Dye jeanler batik görünümlü ve aslinda yapilisi eglenceli ve güzel Diy fikri olabilir. Bircok ünlü son zamanlarda floral desenlerden sonra bu jeanlere takmis durumda. J-Brand'dan sonra bir cok markada koleksiyonunda bu jeanlere yer vermis. Hatta hemen almak istiyorsaniz Asos'un sitesinde bulabilirsiniz. Ben önce floral desenli jeanlerin tadini doyasiya cikarip sonra belki Tie Dye giyebilirim diyorum. Tabi bunun icin renkleride önemli :) Bakalim kimler ne giymis?...





15 Mayıs 2012

Online Shop : H&M

Selam Can'lar :)
Gecen günde bahsettigim gibi h&m'den online shop yapmistim. Paketim dün aksam geldi. Sabirsizlikla icindekileri denemeye koyuldum tabi hemen, ondan sonrada sizler icin fotografladim. Aslinda 3 cardigan ve 1 jean almistim. Fakat aldigim hirkalardan birini geri yollucam cünkü S beden olmasina ragmen büyük geldi. Onun disinda ilk defa denemeden aldigim jean'im tam istedigim gibi oldu. Ve buda benim ilk h&m jean'im oldu. Cünkü daha önce h&m'den jean almak degil begendigim olsada denememistim bile.
Yeni sezon varken neden kislik sezondan alisveris yaptim? Cünkü indirimleri görünce dayanamadim ve ihtiyacim var sanirim diye düsündüm :) Gerci havalar buara burda birkac gün günesli ama soguk olucak o yüzden aldigim krem rengi ince hirkami gündüz digerini ise aksamlari kullanabilirim diye düsünüyorum.. Hadi bakalim neler almisim...



Ilkbahar aksamlarina güven olmaz bence, ani soguklar ve esintiler icin bu hirka kurtaricim olabilir :)


Ayni hirkanin siyah renginide aldim ama malesef o olmadi, gerci bunu daha cok tercih ederim renginden dolayi..


Altin sarisi fermuar detayi genelde jeanlerde sag ve sol tarafta yanlamasina olur ama benimki arka tarafinda tam orta kisimda, daha cok hosuma gitti :)

11 Mayıs 2012

Bugün Neler Almisim ??


Bugün hava okadar güzeldi ki (30'c) evde oturup bu havanin güzelligini bosa hacarmak olmaz dedim ve kendimi sabah disariya attim. Ilkönce carsiya yani sehrin icine sonra alisveris merkezine gittim. Okadar cok seyde aklim kaldiki :) ama malesef ben bu ay icin kotami doldurmus bulunuyorum.. Bu iki basic t-shirtü H&m'den ve Chino pantolonu Tally Weijl'den aldim. Tabiki h&m'den online shop olarak yaptigim alisverisde var, sanirim o pakette yarin gelir :)

8 Mayıs 2012

Hami$ Kourtney Kardashian...

Kourtney Kardashian 2. bebegine hamile. Ikinci kez hamile kalmasi, yine sevgilisi Scott Disk tarafindan aldatildigi ve onu elinde tutmasi icin tekrardan böyle bir yönteme basvurdugu hakkinda bir sürü dedikodular cikmisti.. Gercegi kendisinden ve ailesinden baska kimse bilimez tabi.. Eee bende herkes gibi merak etmiyo degilim yani :)
Neyse biz gelelim Kourtney'in hamileyken neler giydigine. Son günlerde Kourtney bu kiyafetlerle görüntülenmis. Ben gri basic uzun elbisesine bayildim!! Bir kadinin hamilelik döneminde özelliklede bu dönem yaz aylarina denk geliyosa, giyebilicegi, icinde üfür üfür rahat edicegi tiril tiril elbise! Simdiden arayip böyle bisey bulmaliyim :) Hatta bu elbiseyi giymek icin hamile olmayada gerek yok ama onu öyle görünce gercektende düsündügüm ilk sey, hamileler icin rahatlik oldu :)
Siyah elbisesini Neon sarisi kolye ve pembe pumps'lariyla tamamlamasida cok hosuma gitti...




(zimbio)

7 Mayıs 2012

New In : H&M Crazy for Blue Kolye

Bu kolyeyi görmemle hemen arayisa gecmem bir oldu. Cünkü daha gecen hafta sonu magazaya gittigimde aksesuarlarin icinde böyle bi kolye yoktu. Herzaman ki gibi nerde bulurum? Ebay'de bulurum dedim ve hemen koyuldum aramaya :) Uzun ugraslarimin sonucunda buldum tabi.. Normal fiyati 9,95 euro olan kolyeyi hicbir yerde kalmadi gercegiyle acik arttirmayla 17 euro'ya aldim. Haftasonu yine h&m'e gittigimde "Crazy for Blue" koleksiyonu'nun tamaminin bizim burda ki magazaya gelmis oldugunu ve benim kolyeminde orda oldugunu gördüm ve acikcasi azcik pisman oldum :) Pismanligimin sebebi sadece 1 gün bekliyemeyip hemen almis olmam, amaann neyse canim bende ayni kolyenin yine pudra rengi olanini ve diger turkuaz renkli aksesuarlari alirim :) Aslinda bizim burda ki magazaya gelicegini hic düsünmüyodum ama sebebini alisveris merkezimizin biraz daha büyüyüp icine Zara, Mango, Only, Accessorize gibi ona kafa tutucak markalarin gelmis olmasidir. Ehh buda benim gibilerin isine yariyodur tabi.. cünkü nerdee her yeni cikan seyi hep internetten almak zorunda kaliyoruz..
Iste yeni kolyem, kendisiyle ask yasiyoruz. Yazin bol bol kullanicam insallah.. ;)


4 Mayıs 2012

Ünlüler ve Cocuklari

                                                    Jessica Alba ve kizi Haven Garner

Orlando Bloom ve oglu Flynn

                                                         David Beckham ve kizi Harper Seven

                                                  Natalie Portman ve oglu Aleph

                                                     Pink ve kizi Willow Sage

Rachel Zoe ve oglu Skyler Morrison

Douglas Box of Beauty Nisan / April


Gecen ay ki Beauty kutumda da bunlar vardi.. Clinique 7 day scrub cream gercekten her bayanin kullanmasi gereken bir ürün. Özelliklede gece yatmadan önce makyaji temizledikten sonra cildimize uygulayip öyle yatmaliyiz diye düsünüyorum. Ayni peeling uygulamasi gibi. Yüze masaj yaparak uygulaniyor ve suyla yikayip temizledikten sonra pürüzsüz yumusacik cilde sahip oluyosunuz.. Unutmadan etkisini hemen gösteriyo ben denedim ve cok memnun kaldim.. YSL Shocking mascara ise adi üstüne daha ne denilebilinirki :) Sürdükten sonra kirpikleriniz okadar uzuyo ki, üstünüzde vayy be! dedirticek $ok etkisi yaratiyo :) Üstelik temizlemeside cok kolay.. Diger ürünlerde sampuan ve dus jeli. Bu ay ki kutum esimede yaradi, Hugo Boss duj jeli onun icin :)