1 Ocak 2012

2012' nin Ilk Postu :)

2011'in son günlerini cok yogun gecirdigimden dolayi son an'a kadar ne yazik ki post yapamadim :( Oysaki ne cok istemistim senenin son postunu yapmayi, güzel seyler yazmayi, dileklerde bulunmayi... Neyse diyorum gecti artik.. 2011 benim icin üzücü, yorucu, sevincli, sacmasapan, eglenceli ve bunun gibi bircok karma karisik duygularla gecti... Güzelmiydi, evet cogu zaman güzeldi... Hatta en iyi yaptigim sey, beni sevindiren, eglendiren, bos zamanlarimda tadini cikardigim, keyif aldigim blogumu kurdum, cici mi cici insanlarla tanistim, belkide kendim icin yaptigim en iyi seylerden biride buydu gecen sene :)



2012 bize en basta Saglik getirsin bol bol !! sonra mutluluk, huzur, sevgi, terörün, lanetin, depremin, savaslarin olmadigi bi sene olsun Insallah !

Doya doya alisveris yapabilmemiz icin bol bol Para, kazanc getirsin :) Istedigimiz herseyi alalim, diledigimiz hersey gönlümüzce olsun bu sene!!

Ben her sene oldugu gibi bu senede wishlist yaptim, hatta ona dair post'ta yapmam gerekirdi, fakat wishlistimde sadece 1 tane istek, (yada dilek diyelim) vardi.. O da alilemi cok özledim ve biran önce Istanbul'a gidip hasret gidermek istiyorum! Bunun icinde ucak bileti tek istegimdi.. Ucak bileti icin bütün isteklerimden vazgectim ve Santa Claus'a öyle bir mektup yazdim.. Bakalim n'olucak?  :)

3 yorum:

Fransali Gelin dedi ki...

Selam canim, mutlu yillar dilerim sanada :)

Insaallah dileklerin gerçeklesir :) Bende çok istiyorum istanbul'a ailemin yanina gitmeyi çok istiyorum ama yazi bekleyecegim tabiki :)

PinkBerry dedi ki...

Fransali Gelin; Insallah kabul olurda yaz'dan önce 1 kez daha gitmis olurum :) bakalim...
Sen beni bu konularda iyi anlarsin ;) bende seni..

Unknown dedi ki...

Sana da mutlu yıllar tatlı. umarırm bu yıl sana şans ve mutluluk getirir. :)
Bende beklerim..