12 Ocak 2012

Paketim Geldi : Zara Online Shop

Gecenlerde yani 3 gün önce Zara'nin internet sitesinden alisveris yaptim. Sürekli online alisveris yapiyorum ve paketlerimin gelme sürecinde sabirsizlaniyorum, Biliyorum cok dandik bi huy :) Fakat zara siparislerini ana bölgesi olan Ispanya'dan yolluyo ve normal postayla yollamasina ragmen cok hizli geliyo. Almanya icinden aldigim seyler bile bazen 3 günde zor geliyo.. Ne zaman zara'dan en begendigim seyleri almak icin baksam hep benim bedenim olan seyler bitmis oluyo, neyseki bu güzel iki bluzun bedeni vardi kacirmayip hemen aldim :)




2 yorum:

Unknown dedi ki...

gule gule kullan iyi hatırlattın bende bir göz atıcam simdi. :)

PinkBerry dedi ki...

MY.Fashion; saol canim Hemen göz at derim cünkü hicbirinin bedeni kalmiyo hemen bitiyo :( kacirma :))