29 Eylül 2011

Yeni Cicim Superga :)






Gecenlerde ebay'den siparis verip aldigim Supergalarim bugün geldi. Geldigi sirada ben Fitness'da oldugumdan karsi komsum alip kapinin önüne birakmis :) Eve girer girmez tabi ilk olarak onlari denedim, numara konusunda biraz endiseliydim ama 36 tam oldu ve inanilmaz rahatlar. Fiyati ise normalde 70euro ama tabi ben gördügümde 17euro'ya düsmüslerdi ve sansima 36 numarasida olunca hic düsünmeden aldim. Aslinda birde Gold rengini alicaktim ama bitmis tabi, neyse onuda takip ediyim eger sansa bulursam yine hemen almayi düsünüyorum. Ve aslinda en cok istedigim renk ise Civit mavisi olan rengi ama hicbir yerde bulamadim malesef :( Insallah bulurum.! ;) Sizce nasillar?

15 Eylül 2011

Son Zamanlarda Yeni Cikan ve Begendigim Parfümler

En son cikan parfümleri ve deneyip begendiklerimi anlaticami söylemistim sizlere. O kadar cok denedim ki begenmedigim Tester kagitlarini hemen orda cöpe attim, hosuma gidenleri ise cantaya :) Ama malesef cantanin icinde kokulari birbirine karismis, aslinda bunun olucagini biliyordum ama alisveris halindeyken pek önemsemedim diyebilirim. Kokular birbirine karismis haliyle bile hepsi okadar güzel kokuyo ki.. :)


Ilk önce Burberry Body'den baslamak istiyorum. Gercekten tanitiminda da sölendigi gibi Burberry'nin en Seksi kokusu. Kagitlardan birini sadece karistirmayip cüzdanima koymustum o da Burberry'di. Kagidi hala daha cikartip sürekli kokluyorum. Ilk firsatta alicam kendisini, ebay'den bakiyorum bu aralar ama 85ml almayi istedigim icin bulamadim henüz. Kesinlikle ve Siddetle tavsiye ediyorum ama zevk meselesi tabi..




Marc Jacobs'in cikardigi Lola'lardan biri Oh, lola. Digerlerini denedigimde pek begenmemistim ama bu cok hosuma gitti, ne cok agir nede cok hafif bi kokusu var ama kaldikca kokusu daha da güzellesiyo. Buda almayi düsündügüm 2. parfümüm.


Elie Saab'in parfümü'nün cikmasi bir cok kisi tarafindan heyecanla beklenmisti sanirim, kac kere önünden gectim ama denemeye tenezzül etmemistim hic, denedigimde ise cokta basarili bulmadim ben ne yazikki, ama begenenleriniz olabilir tabi, Tasarimlarinda kadinsiligi ön plana cikardigi gibi parfümde de ayni havayi yakalamaya calistigi söyleniyor ama  olmamis malesef, cok agir geldi bana..



Escada Especially, Escada'nin denedigim en güzel parfümlerinden biri. Kaliciligi ise harika.. Almayi düsündügüm 3. parfüm :) Tavsiye edebilirim, hos, ciceksi kokuya sahip..



Lancome Tresor Midnight Rose, kokusu cok hosuma gitmedi ama yinede fena degil. Bögürtlen sevenler icin ideal olabilir. Meyvemsi kokuya sahip. Acikcasi ben Tresor In Love'i daha cok begeniyorum..




Cogumuz biliyordur bu parfümü, bende biliyordum tabiki ama sisesi cok sade geldigi icin icimden denemek hicbir zaman gelmedi acikcasi. Ama deneyince ne kadar muhtesem koktugunun farkina vardim tabiki. Kavunumsu kokusuyla tam bir yaz parfümü. Kesinlikle muhtesem ve almayi düsündügüm 4. parfüm :)

Ben bu parfümleri ya kendim alicam yada wishlist olarak birilerine iletilicek sanirim ;)

14 Eylül 2011

Victoria's Secret Türkiye'ye Geliyor...!

Evet Kizlar dogru duydunuz :) Bugün ki okudugum haberlerde Victoria's Secret'in Türkiye'ye magaza acicagini okudugumda cok sasirdim hemde cok sevindim! Cogumuz onun defilelerini izlemek icin sene sonunu sabirsizlikla bekliyoruz.. Benim senelerdir hayalini kurup bekledigim bir haberdi aslinda bu. Kuveytli Alshaya ile Türk Park Bravo Grubu ortak sirket kurarak Limited Brands sirketinin aralarinda Victoria's Secret'in da bulundugu markalari Türkiye'ye getiricekmis ama ilk olarak agirlik ve öncelik tabi ki Victoria's Secret'a verilmis. Magazanin acilisini sene sonuna kadar yapmayi planliyorlarmis. Ben bu haber karsisinda cok sevindim ve heyecanlandim dogrusu ;) Artik Türkiye'ye her gelisimde ilk ugruyacagim durak orasi olucak sanirim :)


1970'ler Sac Modasi

Modacilar nasil 1970'lere, retro dönemlerine ger dönüs yaptiysa ayni sey Kuaförlerimiz icinde söz konusu. Kuaförler Sonbahar/Kis 2011-2012 sezonu icin 1970'lerde kullanilan sac modellerine agirlik vermis durumdalar. Iste size cok basit bir örnek.. Uygulamasi cok kolay ve acil durumlarda isimize cok yarayacagindan eminim...



(glamour.de)

13 Eylül 2011

Olivia Wilde Streetstyle









Olivia Wildenin sadece gözlerini begeniyorum, o yüzden bu fotografini en sona biraktim :)
Bir de kahkülü ona hic yakistiramiyorum..!

Last Sale Shopping

Resimde pek belli olmamis ama rengi Dore, altinsarisi..

Lame, gümüs rengi...



H&m Lacivert Top

Dün kisa bir süreligine Westpark'a ugradim ve bunlari aldim. Trend Shoes magazasinda bütün sandaletleri 5 euro'ya düsürmüsler. Ama tabiki hic dogru düzgün bisey kalmamisti ve begendikleriminde cogunun numarasi yoktu. Bende bu 2 sandaleti aldim. Daha öncede dedigim gibi sandaletler ve flip floplar konusunda cok seciciyim ve magazaya giderken acaba gitsem mi gitmesem mi, ben ordakileri begenmemki filan diye cok düsündüm. Neyseki sansima begenebilicegim birseyler kalmisti :) H&M'e de bir göz attim tabi, yeni sezonda cok güzel seyler var, bu kis yine herzaman ki gibi $ik olucaz yani ;)

Buarada Müller'da yeni cikan parfümleri deneme imkani buldum ve onlari bir sonraki postumda paylasicam..

11 Eylül 2011

Shopping Wochenende








Dün havaninda güzel olmasiyla birlikte attik kendimizi disarlara, bu sefer alisveris merkezinin icinde dolanmaktansa havanin tadini cikarmak icin stadtmitte'ye (sehir merkezi) gittik. New Yorker'dan beyaz ve turuncu olan flip floplari  ve siyah atleti aldim. Aslinda bu siyah atletin bir kac rengi var bende ama okadar cok renk tonlarinda yapmislarki sanirim diger renklerinden de alicam, ee bitmek tükenmek bilmeyen ihtiyaclar :) Pembe flip floplar üzerinde de yazdigi gibi Reebok'tan..

Got2b'nin bu ürünü sampuanlarimi aldiktan sonra dikkatimi cekti, son kalmisti rafta, aldim okudum ve sari saclarima parlak bi görünüm vericegini düsünürek aldim. Saclarinizi yaptiktan sonra yapmaniz gereken tek sey saclariniza güzelce bu spray den sikmak, sonucunda isil isil bi görünüm kazanicaksiniz..

Yarinda alisveris merkezine gitmeyi düsünüyorum, Alisveris merkezi diyorum cünkü bulundugum bölgede sadece 1 tane var malesef.. O da Westpark.. Orada da bayagi bir indirim var suanda gidip faydalanmak lazim degil mi ama ? :)

Buarada beyaz Jumex terliklerimi Ebay'den sadece 6 euro'ya aldim. Gecenlerde village'a gitmistim ya orda bi kizin ayaginda gördüm gözüme güzel göründüler bende kararsizligimdan vazgecip kesinlikle almaliyim dedim ve gecen hafta aldim.. Insan bazen biseyde kararsiz kalinca o an baskasinin üstünde gördügünde, aaa gercektende cok hos duruyomus diyor ya .... fazla lafa gerek yok sanirim..   Biz kadinlar.... :)

7 Eylül 2011

H&M Shopping








Gecenlerde h&m online shop'tan bunlari almistim. Boyfriend jns shortum 36 beden ve biraz büyük geldi :(
keske 34 alsaymisim ama olsun bu sorunu kemerle cözdüm :) Kemer takinca tam oluyo artik.
Begendik mi? :)

6 Eylül 2011

Hot or Not ??


Sarah Jessica Parker'in katildigi davetteki bu halini hic begenmedim! Ondan cok cok daha iyilerini gördük ki ben aslinda ona bayilan biri olarak bu haliyle biraz hayal kirikligina ugradim dogrusu.. Ve daha önce yazdigim yorumuda sildim cünkü icim el vermedi..

5 Eylül 2011

New In

Haftasonu hava inanilmaz güzeldi ve bende bunu firsat bilip Village' a gittim... Cok sicak ve cok kalabalikti normal olarak :) Her yer turist kayniyodu diyebilirim. Hava bölesine sicak oldugunda village'a gidip gezmek, güzel cafelerinde oturup muzlu nutellali krep yemek yada sadece San Francisco Coffee Company'de oturup günesi icime cekerek o muhtesem kahvesini icmek bana inanilmaz keyif veriyo..
Bu gidisimde kendime Guess cüzdan aldim, bakalim begenicekmisiniz? :)




1 Eylül 2011