25 Ocak 2012

Douglas Box of Beauty Ocak / Januar ve Mini H&M Haul




Douglas'in bu ay ki kutusunda Roberto Cavalli'nin yeni cikardigi parfüm'ün vücut losyonu'nun olmasi beni sevindirdi. Kutu'nun elime gectigi gün eve gelmeden önce Douglas'ta tesadüfen Cavalli'nin parfümü gözüme carpmisti ve yeni ciktigini anlayarak hemen denedim. Kokladigimda yok böyle kis aylarina uygun güzel koku diye ic gecirdim.. Gercekten kis aylari ve özel aksamlar icin cok uygun bi koku. Ne cok agir ne hafif, kulladiginizda bütün gece üstünüzden teninizden cikmayacak gibi..

IsaDora'nin minik göz far'inin rengi cok hosuma gitti, tam bana göre hemen geldigi aksam disari cikarken kullandim :) Gelelim o metal siseye, ne oldugunu en cok ben merak ederken esim benden önce davrandi ve üstünü okuyup, bu güzellik icecegiymis deyip acip hemen tadina bakti :) Sonra bana icebilirsen ic dedi tabi, ben herseyi yiyip icmedigim icin :) Kokusundan anladigim kadariyla kizilcik gibi kokuyo, hala daha tadina bakmadim, bakamiyorum.. Sisenin üzerinde yazdigina göre Beauty icecigi ve icerisinde lezzetli Anti-age formülü varmis son olarakta az kaloriliymis.. Ciltteki, sactaki, vücuttaki degerleri ele geciriyo ve vitamin vererek saglikli yapiyo, yaslanmaya karsi cikiyomus.. Isime yariyacak, tam bana göre diyenleriniz varsa buyursun icsin.. :)

2 yorum:

What's Next dedi ki...

muz desenli makyaj çantasına bayıldım, kesinlikle çok tatlı :) hepsini güle güle kullann..

PinkBerry dedi ki...

What's Next; evet cok tatli, yazin tatilde plajda filan ufak tefek seylerimi koymak icin güzel olabilcegini düsündüm