3 Ocak 2012

Bu Set olmadan Makyaj olmaz :)

Bekledigim postam sonunda geldi, gecenlerde Ebay'den bu makyaj fircasi setini aldim. Ihtiyacim yok, cok fazla makyaj yapan bi insanda degilim ama cok hosuma gitti napimm :) Belki beni makyaj konusunda birazcik daha heveslendirir diye düsünüyorum. Her gördügümü, hosuma gideni, ruj, allik, fondöten, far vs. ne varsa aliyorum ama kullaniyomusun diye sorarsaniz, özel biseyler olmadiktan sonra günlük hayatimda kullanmiyorum.. Bu set 19 parca'dan olusuyo, hadi bakalim icinde neler varmis..



Fircalarin karisik olduguna bakmayin, ben paket gelir gelmez hepsini paketlerinden cikardim, sonrada aklima fotograf cekmek geldigi icin tekrardan düzenledim :)


Fircalarin hepsi gercek sac yapimindan nekadar iyidir bilmiyorum arastirmadimda, bilgisi olan varsa paylassin benimle :)

8 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

çoook güzeller güle güle kullan canım :)

PinkBerry dedi ki...

Bütü; Tesekkür ederim sekerim ;)

Duygu Şenyürek dedi ki...

Super cnmm gule gule kullan:)
khaleesistyle.blogspot.com

PinkBerry dedi ki...

Duygu Senyürek; Cok saol canim zaten yüzümde koca bi gülümsemeyle fircalarla denemeler yapiyorum :)

Duygu Şenyürek dedi ki...

Hahah kolay gelsin canim:)) fircayla makyaj uygulama herzaman daha dogal duruyormus bende ima 'da katildigim stylingworkshop tan ogrendim :)

PinkBerry dedi ki...

Duygu Senyürek; evet canim walla cok dogru firca daha bi dogal görünüm katiyo gibi, yavas yavas cözücem ben bu isi :)) bugüne kadar sürekli, en ufak biseyde bile kostura kostura kuaföre gitmenin cezalarini simdi cekiyorum malesef, almanyada hic dogru düzgün kuaför ve makyaj yapan kimse yok, tek kendilerine güzel yapabiliyolar herseyi nasil oluyo anlamiyorum :))

Khaleesi dedi ki...

bence öğren ve kendin yap ben hiç sevmiyorum kuaförlere makyaj yaptırmayı inan senin yüzünü sana ne yakışacağını sen daha iyi biliyorsun=)göz altı kapatıcısnı mac de bana ince fırçayla sürmüşlerdi super olmuştu.birde eyelinerımı ben arık frçalı jelli ullanıyrum inan çok kolay ve kalıcı tavsiye ederim=)

PinkBerry dedi ki...

Khaleesi; Dediklerinin hepsini dikkate alicam canim dogru sölüyosun biran önce ögrenip kendim yapmam gerek yoksa makyaj özürlü olarak kalicam bu gidisle haha :))