1 Aralık 2011

En sevdigim ay : Aralik !!

Noel zamaninin ve dogum günümün oldugu bu ay'i öyle cok seviyorum ki. Kis'i cok sevmesemde bazen aralik ayi gelsin cabucak diye dua ediyorum :) Almanya'nin buraya geldigimden beri tek sevdigim ve iple cektigim sadece bir yani var o da Christmas tabiki.. Heryerde noel isiklari, noel süsleri, noel'e dair hersey var bütün sokaklarda, caddelerde, evlerin bahcelerinde, girdiginiz bütün magazalarda, dükkanlarda, marketlerde.. Aralik ayini doyasiya yasiyosunuz burda. Kücüklügümden beri bu ay'in tadini cikarmaya bakiyorum hep. Televizyonda ne zaman noel filmleri verseler hemen koltuga uzanip üzerime battaniyemi alip yanimada sicak cikolata ve kurabiyelerimi yada pastami alir öyle zevkle izlerdim. Odami yada evin cesitli bölgelerini süslerdim. Ayni huylarim hala devam ediyo :) En sevdigim seylerden biride bütün cikolatalarin yada cikolata paketlerinin, jelibonlarin ve bunun gibi daha bi cok seyin paketlerinin noel'e göre uyarlanmasi. Bunun icin ayri bi post yapicam, bol bol fotograf cekicem sizler icin. Christkindlmarkt dedigimiz Noel pazarlarinin her sehir ve köylerde kurulmasi, orda glühwein icmek, plätzchen dedigimiz yumusacik kurabiyelerden yemek, hepsi beni ayri ayri mutlu ediyo.. Sizede bu ay'i doyasiya yasatabilmek icin bol bol noel postlari yapicam.. Siz neler yapiyosunuz peki bu zamanlarda?


(google.de)

12 yorum:

alice dedi ki...

benim de en sevdiğim ay aralık, doğum günü ve yılbaşı sebeplerinden ! =) ayrıca bi christmas döneminde ben de almanyada olmayı çok istiyorum =)

PinkBerry dedi ki...

Alice; Aynen yilbasi ve dogumgünü sebepleri ;), umarim bi christmas'ta burda olursun emin ol hic pisman olmazsin geldigine :)

What's Next dedi ki...

sana katılıyorum, noel için hazırlanmış ambalajlardan, herhangi bir yerde gördüğüm süslemelere kadar her şey aralığı daha da çok sevdiriyor bana :) almanya'da noel'in kutlanma biçimine çok özeniyorum açıkçası, fotoğrafları da bekliyorum artık ;)

PinkBerry dedi ki...

What's Next; Söz Bol bol fotograflar koyucam bu ay boyunca ;)

Unknown dedi ki...

Ahh o noel babalı filmlere bende bayılıyorum..
Dışarda kar yağıcak,sıcacık evimde kahvenimi içip film seyredicem ..:))
Sevgiler canım
Takibindeyim

zeymurancafe dedi ki...

kışın sonbaharın yyzanın ilkbaharın her mevsımın aslında kendıne gore bır guzellıgı var kışın çok üşüyorum ama,benım gorumcem de almanya da yaşıyor bize gelırken bol bol çıkolata getırıyor telde konusurken yılbası kutlamalarından bahseder bıze..süslemeler harıka olmalı,bakalım suslu cıkolata paketlerını merakla beklıyorum,sevgıler..

Sıla Yılmaz dedi ki...

Aralık'ta doğanlar nedense zaten hiç vazgeçemiyor bu sevdadan :) bende çok seviyorum Aralık ayını :)))

PinkBerry dedi ki...

Siucum, evet nekadar sevdigini biliorum :) Aralik ayi geldiginde hediyeler dagitirdin hep, ne aptallik katilmadim hicbirine ama normal ben yorum yapmaya üseniyodum zaten :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Eveeet :) Bu sene koşuşturmacadan zaman ayıramadım ama belki yine 1-2 tane olur ne dersin? :)

PinkBerry dedi ki...

Siucum,eger olursa kesin katilicam bu sefer ne kadar sanssizda olsam denicem :) ama bigün banada biseyler cikicagina inaniyorum :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bende bir gün piyangonun bana vuracağına inanıyorum :)

PinkBerry dedi ki...

Insallaaaaahhh :)