28 Ağustos 2012

"Neon Sari" Trendy Son Sürat Devam Ediyor..!!

Aslinda gecen sene yaz sezonunda baslayan ama bu yaz tam anlamiyla patlama yasayan Neon Sari'si trendy tam gaz devam ediyor.. Ilk aksesuarlarla giris yapti hayatimiza sonra hemen arkasindan kiyafetlerimizde yer verdik bu renge.. Zaten nereye gitseniz muhakkak karsiniza carsida, pazarda biyerlerde cikiyordur.. Ben ne yazikki bu renkte herhangi bir parca eklemedim dolabima cünkü burda fazlasiyla sinek var ve sari rengine hemen geliyolar. Hatta Almanya'ya ilk geldigimde sari renk faciali bi animda olmustu. Topshop'tan aldigim sirt dekolteli sari renk bluzumu giyip disari cikmam ve ciglik cigliga eve geri kosmam bir olmustu :) Saniye gecmeden ortalikta gözükmeyen sineklerin hepsi nasil oldu da bir anda ortaya cikip hepsi üstüme uctu hala aklim almiyo.. O yüzden tek sansim kisin giyebilmek bu rengi.. Fakat aksesuarlarima hemen ekledim tabi.. Görünen o ki ünlülerimizinde favorilerine eklenmis neon sari'si...





17 Ağustos 2012

New In : Toms Glitter Shoes

Taaaa gecen seneden beri almak isteyip, bir türlü kismet olupta alamadigim Toms'larima sonunda kavustum. Gecenlerde yine o site senin bu site benim gezinip ararken en sonunda Asos'ta 37 numarasini bulunca kacirmiyim dedim hemen siparis ettim ve bugünde geldiler. Acikcasi bu benim Asos'tan yaptigim ilk alisverisim ve oldukca memnun kaldim. Zaten Almanya'ya ücretsiz gönderim ve geri gönderimleri var. Böylece online shop listeme bir yenisini daha ekledim :)
Gecen ay Türkiye'deyken nereye gitsem hangi sosyete pazarini gezsem hep karsima emitasyonlari cikti. Fiyatlari 40-45tl civari filan. Hemde orjinalinde olmayan degisik kumaslardanda yapmislar. Fakat asla almak aklimin ucundan bile gecmiyordu hala daha gecmiyo.Hatta biara baktiktan sonra dönüp gidince adam bide arkamdan 'abla gel sana 40tl olur' bile dedi, ehh pekte sasirmadim tabi :)
Bu ayakkabilar gercekten denildigi kadar rahat ve $ik. Gümüs renginden sonra simdide Siyah glitter olanlarini almayi planliyorum. Birde alirken dikkat edilmesi gereken ufak bi ayrinti var. Yarim numara kücükler kaliplari dar birazcik. Ben 37 giyiyorum diye öyle aldim fakat gelen kutunun üzerinde 36,5 yaziyo ve yinede bana tam oldu. Gerci ben almadan önce Toms'un kendi sitesinden ayakkabi ölcülerine bakmistim. Ayaginizin cm olarak ölcüsünü biliyosaniz herzaman ona göre alin derim.





10 Ağustos 2012

Douglas Box of Beauty Temmuz / July


Bu ayki beauty kutum icinde bunlari sectim. Biliyosunuz ki artik orjinal boyut ürün disinda olanlari ben seciyorum. Her seferinde parfümde almak istiyorum fakat hic bi zaman yetisemiyorum :) 4 adet 5 yada 7 ml'lik tester parfumler koyuyolar her ay fakat parfumlerden 1 tane alabilmek icin bile belirli saat araliklari koymuslar ozamanlarda alabiliyosunuz ama nedense hic kalmiyo, bu millet ne kadar hizli böyle anlamiyorum gece gec vakit yada sabahin köründe bilgisayar basinda bekliyo olmalilar :)

8 Ağustos 2012

Final Sale...

Bu haftasonu Son indirimlerden yararlandim ve kendime Zara'dan 3 adet pantolon aldim. Daha baska seylerde de gözüm vardi ama "Sona kalan dona kalir" :) misali hicbirinin bedenime göre olani kalmadigi icin alamadim.. Ama yeni sezon'da olan cogu seyde gözüm kaldi sizinde bi göz atmanizi tavsiye ederim..




H&M'e gidip gelip sürekli bakardim bu kolye gelmis mi diye. Sonunda gelmis ve bende kaptim :)



Ilk basta rengine hayran kaldim sonra modeli ve rahatligina... tabi hemen almadim önce düsündüm.. baktim rüyalarima giriyo, onunla ilgili kombinler yapiyorum kafamda, dayanamadim hemen aldim :)
Ayakkabilar : Tally Weijl

6 Ağustos 2012

Bir gidip bir Geliyorum...

Uzun zaman oldu yine.. nerden baslicagimi bilmiyorum. O yüzden sizi resimlerle basbasa birakiyorum.. Nerdeydim neler yaptim bakalim..


En mutlu ve en heyecanli an :) Türkiye'ye sevdiklerine kavusmak...


"Istanbul'lu olmak bir ayricaklidir" diyorum sizcede öyle degilmi? Nereye gidersem gidiyim nerde yasarsam yasiyim burdan asla vazgecemicegimi cok iyi biliyorum...

Heryeri gezdim ayaklarima kara sular inene kadar  alisveris yaptim :) Sonrada rotami Izmir'e cevirdim...


Izmir- Urla'da gün batimini seyrettim ve doyamadim...


Alacati... En güzel tatil yapilabilincek yerlerden biri.. Buraya bayiliyorum.. dar sokaklarina, restaurantlarina, havasina, dükkanlarina, damla sakizli kurabiyesine ve dondurmasina... Bazen sadece asiri dercede kalabalik olmasi beni bunaltiyo okadar.. Mesela gittigimiz gün okadar kalabalikti ki igne atsan yere düsmez misali.. Fotograflardan da ansilir zaten hic dogru düzgün cekemiyosunuz ama yinede bikkinlik gelmeden giderim :)


En sevdigim özelliklerinden birisi ise Mimari yapisi...


Dar sokaklarinda ki kücük meyhane tipi restauranlar...


Ve meshur damla sakizli kurabiyeleri.. Günün birinde yolunuz Alacatiya düserse sakin damla sakizli kurabiye yemeden dönmeyin benden söylemesi... Tadi damaginizda kalicaktir zaten..


Ve iste o meshur kalabalik :) arada kücük bi bosluk olunca firsat bilip foto cektim hemen ;)

Simdilik bukadar daha sonra "Ne aldim" postlari gelicek...