15 Aralık 2011

Kourtney Kardashian Style

Kardashian ailesinden Kim'i nekadar begendigimi biliyosunuz. Fakat iclerinde daha cok begendigim biri varki o, güler yüzü ve sicak kanli görünümüyle, kisa boylu olmasina ragmen kiyafetleri güzel ve tam yerinde tasiyan, anne olmasina ragmen seksepalitesini kaybetmemis olan, Kardashian kardeslerin en büyügü Kourtney! Kourtney'in günlük hayatta'da spor ama $ik olusunu cok begeniyorum. Hatta bazen ne giyecegime karar verirken kararsiz kaldigim zamanlarda ondan esinleniyorum.. Sadece giyiminden degil sac, makyaj olarakta tarzindan faydalaniyorum bazen diyebilirim :)













(google.de)

2 yorum:

Modayadairhersey dedi ki...

evet çok şık giyiniyor ve her giyindiği yakışıyor.Kardashian kardeşleri beğeniyorsan ozaman dizilerini izlemelisin;)

http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

PinkBerry dedi ki...

Modayadairhersey; Senelerden beri seyrediyorum zaten :) Nekadar cok yapmacik, sacma bulup nefret edeni varsa okadar cokta seveni var, ben sevenler tarafindayim :) her bölümde ne giymisler ne takmislar ilk onlari inceliyorum ve izlerken keyif aliyorum :)