15 Eylül 2011

Son Zamanlarda Yeni Cikan ve Begendigim Parfümler

En son cikan parfümleri ve deneyip begendiklerimi anlaticami söylemistim sizlere. O kadar cok denedim ki begenmedigim Tester kagitlarini hemen orda cöpe attim, hosuma gidenleri ise cantaya :) Ama malesef cantanin icinde kokulari birbirine karismis, aslinda bunun olucagini biliyordum ama alisveris halindeyken pek önemsemedim diyebilirim. Kokular birbirine karismis haliyle bile hepsi okadar güzel kokuyo ki.. :)


Ilk önce Burberry Body'den baslamak istiyorum. Gercekten tanitiminda da sölendigi gibi Burberry'nin en Seksi kokusu. Kagitlardan birini sadece karistirmayip cüzdanima koymustum o da Burberry'di. Kagidi hala daha cikartip sürekli kokluyorum. Ilk firsatta alicam kendisini, ebay'den bakiyorum bu aralar ama 85ml almayi istedigim icin bulamadim henüz. Kesinlikle ve Siddetle tavsiye ediyorum ama zevk meselesi tabi..




Marc Jacobs'in cikardigi Lola'lardan biri Oh, lola. Digerlerini denedigimde pek begenmemistim ama bu cok hosuma gitti, ne cok agir nede cok hafif bi kokusu var ama kaldikca kokusu daha da güzellesiyo. Buda almayi düsündügüm 2. parfümüm.


Elie Saab'in parfümü'nün cikmasi bir cok kisi tarafindan heyecanla beklenmisti sanirim, kac kere önünden gectim ama denemeye tenezzül etmemistim hic, denedigimde ise cokta basarili bulmadim ben ne yazikki, ama begenenleriniz olabilir tabi, Tasarimlarinda kadinsiligi ön plana cikardigi gibi parfümde de ayni havayi yakalamaya calistigi söyleniyor ama  olmamis malesef, cok agir geldi bana..



Escada Especially, Escada'nin denedigim en güzel parfümlerinden biri. Kaliciligi ise harika.. Almayi düsündügüm 3. parfüm :) Tavsiye edebilirim, hos, ciceksi kokuya sahip..



Lancome Tresor Midnight Rose, kokusu cok hosuma gitmedi ama yinede fena degil. Bögürtlen sevenler icin ideal olabilir. Meyvemsi kokuya sahip. Acikcasi ben Tresor In Love'i daha cok begeniyorum..




Cogumuz biliyordur bu parfümü, bende biliyordum tabiki ama sisesi cok sade geldigi icin icimden denemek hicbir zaman gelmedi acikcasi. Ama deneyince ne kadar muhtesem koktugunun farkina vardim tabiki. Kavunumsu kokusuyla tam bir yaz parfümü. Kesinlikle muhtesem ve almayi düsündügüm 4. parfüm :)

Ben bu parfümleri ya kendim alicam yada wishlist olarak birilerine iletilicek sanirim ;)

2 yorum:

Outlet makeup dedi ki...

Burberry body'e bende bayıldım , çok hoş bir koku alınacaklarım arasında benimde :)

PinkBerry dedi ki...

Evet canim mutlaka alinmasi gereken bi parfüm :)