11 Eylül 2011

Shopping Wochenende








Dün havaninda güzel olmasiyla birlikte attik kendimizi disarlara, bu sefer alisveris merkezinin icinde dolanmaktansa havanin tadini cikarmak icin stadtmitte'ye (sehir merkezi) gittik. New Yorker'dan beyaz ve turuncu olan flip floplari  ve siyah atleti aldim. Aslinda bu siyah atletin bir kac rengi var bende ama okadar cok renk tonlarinda yapmislarki sanirim diger renklerinden de alicam, ee bitmek tükenmek bilmeyen ihtiyaclar :) Pembe flip floplar üzerinde de yazdigi gibi Reebok'tan..

Got2b'nin bu ürünü sampuanlarimi aldiktan sonra dikkatimi cekti, son kalmisti rafta, aldim okudum ve sari saclarima parlak bi görünüm vericegini düsünürek aldim. Saclarinizi yaptiktan sonra yapmaniz gereken tek sey saclariniza güzelce bu spray den sikmak, sonucunda isil isil bi görünüm kazanicaksiniz..

Yarinda alisveris merkezine gitmeyi düsünüyorum, Alisveris merkezi diyorum cünkü bulundugum bölgede sadece 1 tane var malesef.. O da Westpark.. Orada da bayagi bir indirim var suanda gidip faydalanmak lazim degil mi ama ? :)

Buarada beyaz Jumex terliklerimi Ebay'den sadece 6 euro'ya aldim. Gecenlerde village'a gitmistim ya orda bi kizin ayaginda gördüm gözüme güzel göründüler bende kararsizligimdan vazgecip kesinlikle almaliyim dedim ve gecen hafta aldim.. Insan bazen biseyde kararsiz kalinca o an baskasinin üstünde gördügünde, aaa gercektende cok hos duruyomus diyor ya .... fazla lafa gerek yok sanirim..   Biz kadinlar.... :)

Hiç yorum yok: