14 Eylül 2011

Victoria's Secret Türkiye'ye Geliyor...!

Evet Kizlar dogru duydunuz :) Bugün ki okudugum haberlerde Victoria's Secret'in Türkiye'ye magaza acicagini okudugumda cok sasirdim hemde cok sevindim! Cogumuz onun defilelerini izlemek icin sene sonunu sabirsizlikla bekliyoruz.. Benim senelerdir hayalini kurup bekledigim bir haberdi aslinda bu. Kuveytli Alshaya ile Türk Park Bravo Grubu ortak sirket kurarak Limited Brands sirketinin aralarinda Victoria's Secret'in da bulundugu markalari Türkiye'ye getiricekmis ama ilk olarak agirlik ve öncelik tabi ki Victoria's Secret'a verilmis. Magazanin acilisini sene sonuna kadar yapmayi planliyorlarmis. Ben bu haber karsisinda cok sevindim ve heyecanlandim dogrusu ;) Artik Türkiye'ye her gelisimde ilk ugruyacagim durak orasi olucak sanirim :)


Hiç yorum yok: