13 Eylül 2011

Last Sale Shopping

Resimde pek belli olmamis ama rengi Dore, altinsarisi..

Lame, gümüs rengi...



H&m Lacivert Top

Dün kisa bir süreligine Westpark'a ugradim ve bunlari aldim. Trend Shoes magazasinda bütün sandaletleri 5 euro'ya düsürmüsler. Ama tabiki hic dogru düzgün bisey kalmamisti ve begendikleriminde cogunun numarasi yoktu. Bende bu 2 sandaleti aldim. Daha öncede dedigim gibi sandaletler ve flip floplar konusunda cok seciciyim ve magazaya giderken acaba gitsem mi gitmesem mi, ben ordakileri begenmemki filan diye cok düsündüm. Neyseki sansima begenebilicegim birseyler kalmisti :) H&M'e de bir göz attim tabi, yeni sezonda cok güzel seyler var, bu kis yine herzaman ki gibi $ik olucaz yani ;)

Buarada Müller'da yeni cikan parfümleri deneme imkani buldum ve onlari bir sonraki postumda paylasicam..

Hiç yorum yok: