15 Şubat 2013

Acil Yardim!! ... Moschino Canta ... Almali mi? Almamali mi?

Merhabalar herkese,
 Uzun zamandir aklim chanel'in 2.55 jumbo modeli tarzindaki cantalarda. Bildiginiz gibi ayni modelden bir cok markada var. Bende moschino'da buldum. Fakat alip almamakta cok kararsiz kaldim. Ve careyi siz degerli okuyucularimla paylasmakta buldum. :) Canta resimde gördügünüz gibi. Fakat beni üzen tek detay zincirinin kisa olmasi. Yani sadece omuzuma takip kullanabilirim. Oysaki ben bazen omuzumdan capraz gecirip takmayi seviyorum. Ama malesef bunda öyle bir sansim yok.
Pekala, siz ne düsünüyosunuz? Almali mi? Almamali mi? Düsüncelerinizi benimle paylasirsaniz cook sevinirim :)


1 yorum:

seregon dedi ki...

bence alma...Chanel al madem bu tarz bir şey istiyorsun...İlk yapan her zaman iyidir:)

www.seregonsworld@blogspot.com