20 Şubat 2013

New In : Michael Kors Cüzdan .... In love with...

Ne zamandan beri gözüm Michael Kors cüzdanlardaydi. Ehh artik yeni bir cüzdana ihtiyacim oldugu düsünülürse hazir indirimde bulupda almamak olmazdi. Aslinda bu cüzdani ilk instagramda Inspiration fotograflarda görmüstüm, fakat bulabilicegimi hic sanmiyordum.
Gecenlerde esimle birlikte village'a gittik. Village'dan daha önceki postlarimdan birinde bahsetmistim. Bircok lüks markanin bulundugu villa tarzini animsatan magazalarin oldugu büyük bir acikhava alisveris alani.
Michael Kors'a girdigimde magazanin civil civil rengarenk olusu beni benden aldi diyebilirim. Bu sezonda cantalar yine oldukca canli ve neon renklerde. Ben MK'un bütün cantalarina, cüzdanlarina, ipad ve iphone kiliflarina ayri ayri bayildim.
Hernekadar ben hangi rengi secsem diye kararsiz kalsamda, sonunda secimimi pembeden yana kullandim. Hos zaten instagramda aynisini görmüstüm ve baska renk almak kafami karistirirdi sanirim. Aklim yine gördügümde kalirdi yani.. Neyse.. Iste benim yeni bebegim :)


Hiç yorum yok: