25 Eylül 2012

Yeni Gözde : Christian Louboutin Un Bout illusion Pumps

Simdilerde Hollywood yildizlarimizin yeni gözdesi, harika tasarimlariyla bizi bizden alan Christian Louboutin'in Un bount illusion ayakkabilari oldu. Tek kelimeyle harika bir ayakkabi. Zaten "christian louboutin olsun hangisi olursa olsun ama bir tane olsun" diyoruz hepimiz...
Bu güzellikler platformsuz ve topuklari 120mm. Acikcasi platformu olmadigi icin o topuklarla yürümek pek kolay olmasa gerek, en azindan benim acimdan öyle. Ama nolursa olsun benim olursa eger öylede böylede kendimi alistira alistira yürürüm diyorum :)
Bircok siteye baktim neredeyse hicbir yerde kalmamis tükenmis. Fiyati ise Christian Louboutin'in sitesinde 610 euro diye geciyomus fakat tükendigi icin kaldirilmis. Bu fiyat indirimlimi yoksa normal fiyatimi bilmiyorum ama ayni modelin burunlarinin tasli kenarlarinin ise dantel detayli olanlarinin fiyati 1,495,00 $ ...
Un bout modelinin aynisini farkli renk cesitleriyle Go Jane'de bulabilirsiniz. Üstelik fiyatida $22,60..











                                Bu pembede Go Jane'in un bout'u..  diger renkleri icin Tik tik

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

sıparısını verdım ıtalyadan gıdıp alacagım :)

PinkBerry dedi ki...

Grace Happy; Ne güzeeel :) Aldiginda blogunda da bir post yaparsin bize güzel görsellerle insallah :)