15 Eylül 2012

Douglas Box of Beauty Eylül / September ... d&m Haul




Ilk defa d&m'in Balea ürünlerini kullaniyorum ve gayet memnun kaldim. Hem ucuz hemde kaliteli. Douglas'ta gezinirken NYX ürünlerine rastladim. Bu dudak kalemini elime sürdügümde bu hemen benim olmali dedim, sebebi ise renginin güzelligi ve en cokta yumusacik olmasi. Daha önce denedigim dudak kalemlerinin hic biri bu kadar yumusak yapiya sahip degildi. Tavsiye edilir yani.. Sansimada bu ayki douglas kutumda nyx paletinin yaninda siyah göz kalemi vardi. Oda ayni sekilde yumusacik. Simdi sira nyx'in diger ürünlerini almakta :)

3 yorum:

Aysegul Uluc dedi ki...

ben de merak ettim deneyeyim :)

http://www.stylishtimes.net/

Unknown dedi ki...

Bende denemeyi planlıyorum bu dudak kalemini.

gorgeousofmyworld.blogspot.com

PinkBerry dedi ki...

Ayshe Rose; Dene, memnun kalirsin umarim beni gibi ;)

Cagla deniz; planini harekete gecir hemen dene derim ozaman :)