10 Eylül 2012

New In : ilk Kirmizi elbisem...

Gecen hafta esimin arkadasinin dügününde giymek icin bu kirmizi elbiseyi aldim Zara'dan. Aslina bakarsaniz Zara'nin internet sayfasina girip önceden bir arastirma yapiyim dedim ve bu elbiseyi ilk ozaman görmüstüm ama mankenin üzerinde durusundanmi ne hic ama hic begenmemistim. Fakat magazaya gittigimde aceleyle daha önceden gördügüm ve orda begendigim elbiseleri hemen topladim tabi bunuda bi deniyim diye aldim. Hicde gözüktügü gibi degilmis okadar elbise denedim hic biri bunun kadar §ik durmadi ( yani dügünde giyicegimi düsünürsek en iyisi bu oldu ) Altinada sadece elbisenin durusunu daha iyi görebilmek icin ordan biyerden bi ayakkabi getir bana demistim kuzenime.. oda bu siyah, gold metal topuklulari getirmis. Giydigimde tamamiyla bir uyum icindeydim. Hic düsünmeden hemen aldim.. Dügünden bir gün öncesinin aksaminda esimden Sagdic olucagimizi ögrendigimde, bir sagdic icin bu elbisenin biraz sönük kalicagini düsündügümden baska bir uzun abiye elbisemi giydim. Allahtan kenarda abiye elbisem vardi :) Bu kirmiziyi giymekte yine   haftaya esimin arkadasinin dügününe kaldi.. Bakalim kismetmi? :)





Elbise / Ayakkabi : Zara

5 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

vavvv o ayakkabı neydı ole:D

alice dedi ki...

elbise çok cici ayakkabıyla harika olmuş gerçekten! bu yılın trendi kırmızı bol bol giyelim ;)

Unknown dedi ki...

Elbise çok güzel. Ayakkabılar da çok şıkmış. İnşallah kısmet olur da giyersin :)


gorgeousofmyworld.blogspot.com

caseyas dedi ki...

Elbise de ayakkabılar da çok güzel.Bloğuma bıraktığın tatlı sözler için teşekkürler.Ben de senin bloğunu izlemeye aldım canım.

http://dorelame.blogspot.com

Unknown dedi ki...

zara'nın internet sitesinin fotoğraf çekimleri gerçekten çok kötü oluyor, ürünler her zaman fotoğraftakinden daha başarılı :) gerçekten güzel bir elbise ve ayakkabı, güle güle kullan :)