15 Mayıs 2012

Online Shop : H&M

Selam Can'lar :)
Gecen günde bahsettigim gibi h&m'den online shop yapmistim. Paketim dün aksam geldi. Sabirsizlikla icindekileri denemeye koyuldum tabi hemen, ondan sonrada sizler icin fotografladim. Aslinda 3 cardigan ve 1 jean almistim. Fakat aldigim hirkalardan birini geri yollucam cünkü S beden olmasina ragmen büyük geldi. Onun disinda ilk defa denemeden aldigim jean'im tam istedigim gibi oldu. Ve buda benim ilk h&m jean'im oldu. Cünkü daha önce h&m'den jean almak degil begendigim olsada denememistim bile.
Yeni sezon varken neden kislik sezondan alisveris yaptim? Cünkü indirimleri görünce dayanamadim ve ihtiyacim var sanirim diye düsündüm :) Gerci havalar buara burda birkac gün günesli ama soguk olucak o yüzden aldigim krem rengi ince hirkami gündüz digerini ise aksamlari kullanabilirim diye düsünüyorum.. Hadi bakalim neler almisim...



Ilkbahar aksamlarina güven olmaz bence, ani soguklar ve esintiler icin bu hirka kurtaricim olabilir :)


Ayni hirkanin siyah renginide aldim ama malesef o olmadi, gerci bunu daha cok tercih ederim renginden dolayi..


Altin sarisi fermuar detayi genelde jeanlerde sag ve sol tarafta yanlamasina olur ama benimki arka tarafinda tam orta kisimda, daha cok hosuma gitti :)

Hiç yorum yok: