4 Mayıs 2012

Douglas Box of Beauty Nisan / April


Gecen ay ki Beauty kutumda da bunlar vardi.. Clinique 7 day scrub cream gercekten her bayanin kullanmasi gereken bir ürün. Özelliklede gece yatmadan önce makyaji temizledikten sonra cildimize uygulayip öyle yatmaliyiz diye düsünüyorum. Ayni peeling uygulamasi gibi. Yüze masaj yaparak uygulaniyor ve suyla yikayip temizledikten sonra pürüzsüz yumusacik cilde sahip oluyosunuz.. Unutmadan etkisini hemen gösteriyo ben denedim ve cok memnun kaldim.. YSL Shocking mascara ise adi üstüne daha ne denilebilinirki :) Sürdükten sonra kirpikleriniz okadar uzuyo ki, üstünüzde vayy be! dedirticek $ok etkisi yaratiyo :) Üstelik temizlemeside cok kolay.. Diger ürünlerde sampuan ve dus jeli. Bu ay ki kutum esimede yaradi, Hugo Boss duj jeli onun icin :)

Hiç yorum yok: