30 Ekim 2012

New In : Nelly Shoes

Bana en cok indirim yada kampanya maillerinin gelmesini cok seviyorum diyebilirim. Neredeyse bütün markalarin sitelerine üyeyim :) Kim degildir ki.. Gecenlerde Nelly'den mail geldi. Yanlis hatirlamiyosam 100 adet ayakkabi icin kampanya yapmislar. Fiyatlari sadece 19,90 euro. Bende begendigim 2 cifti hemen siparis verdim ve 2 gün icerisinde geldiler. Nelly'den bu ilk alisverisim acikcasi daha önce hic yapmamistim begendigim cok sey olmasina ragmen. Ve hizli postasiylada benden tam not aldi..






Jeffrey Campbell botlarini bilmeyen duymayan kalmamistir herhalde.. Hosuma gitselerde tarzim olmadigi ve bana yakismicagini düsündügüm icin almayanlardanim. Fakat Nelly'de koleksiyonuna ona benzer bu botlari eklemis. Elefantine boots.. Durusu, rahatligi, modeli cok güzel.. ama yinede ben giymekte pek kararsizim o yüzden ebay'de satmaya karar verdim.





Gelelim Leopar captoe ayakkabilarima :) Gayet rahat ve §iklar.. Topuklari cok yüksek olmadigindan bütün günü onunla gecirebilirim diye düsünüyorum. Leopar desenli ilk ayakkabim. Leopar olmasinin yani sira captoe olmasida kendisini almamda bir sebep :) Bu modelin 2 rengi daha var onlarada bakmak isterseniz Nelly'ye bir göz atin derim.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ıkısıde cok guzel gule gule kullan:)

PinkBerry dedi ki...

Merve Yildiz; Tesekkür ederim kuzum ;)

Unknown dedi ki...

İkisi de cook güzel. Bende istiyorummmmm :(

gorgeousofmyworld.blogspot.com

PinkBerry dedi ki...

Cagla; Tesekkür ederim canim, ozaman Nelly'e bir bak derim..

Vanessa dedi ki...

Love the first one.*_*
Maybe follow each other???
My Blog

Vanessa dedi ki...

Thanks,for the follow.^^
Sure,follow you back on gfc.