6 Ağustos 2012

Bir gidip bir Geliyorum...

Uzun zaman oldu yine.. nerden baslicagimi bilmiyorum. O yüzden sizi resimlerle basbasa birakiyorum.. Nerdeydim neler yaptim bakalim..


En mutlu ve en heyecanli an :) Türkiye'ye sevdiklerine kavusmak...


"Istanbul'lu olmak bir ayricaklidir" diyorum sizcede öyle degilmi? Nereye gidersem gidiyim nerde yasarsam yasiyim burdan asla vazgecemicegimi cok iyi biliyorum...

Heryeri gezdim ayaklarima kara sular inene kadar  alisveris yaptim :) Sonrada rotami Izmir'e cevirdim...


Izmir- Urla'da gün batimini seyrettim ve doyamadim...


Alacati... En güzel tatil yapilabilincek yerlerden biri.. Buraya bayiliyorum.. dar sokaklarina, restaurantlarina, havasina, dükkanlarina, damla sakizli kurabiyesine ve dondurmasina... Bazen sadece asiri dercede kalabalik olmasi beni bunaltiyo okadar.. Mesela gittigimiz gün okadar kalabalikti ki igne atsan yere düsmez misali.. Fotograflardan da ansilir zaten hic dogru düzgün cekemiyosunuz ama yinede bikkinlik gelmeden giderim :)


En sevdigim özelliklerinden birisi ise Mimari yapisi...


Dar sokaklarinda ki kücük meyhane tipi restauranlar...


Ve meshur damla sakizli kurabiyeleri.. Günün birinde yolunuz Alacatiya düserse sakin damla sakizli kurabiye yemeden dönmeyin benden söylemesi... Tadi damaginizda kalicaktir zaten..


Ve iste o meshur kalabalik :) arada kücük bi bosluk olunca firsat bilip foto cektim hemen ;)

Simdilik bukadar daha sonra "Ne aldim" postlari gelicek...

Hiç yorum yok: