16 Aralık 2011

Yilbasi Ruhu.. Heyecani...

Aralik ay'ini nekadar cok sevdigimi ve bu ay'in bir okadar heyecanli gectiginden daha öncede bahsetmistim. Ama gecen günlerde aklima biseyler takildi.. Esime sordum, neden bu sene gecen senelerde oldugu gibi insanlarda noel heyecani, mutlulugu, telasi yok diye.. Cünkü marketlerde bütün dekor esyalari, cikolatalar, hediyelik türdeki hersey simdiden indirime girmis bulunmakta.. ki bu indirimlerin normalde 24 Aralik'tan sonra baslamasi gerek. Bu durum caddelerede bazi magaza vitrinlerinede yansimis.. eee hal böle oluncada bi tuhaflik oldugunu hissettim.. Esimde bana kisa ve net cevap verdi.. "Kar yok" :) Evet kar yok, bu sene hic kar yagmadi.. cok tuhaf degilmi? Almanya'da (benim bulundugum bölgede)  kar yagmadi.. Aslinda ben bu duruma nekadar cok sevinsemde, diger taraftan almanlar gibi düsünmeye calistigimda kar yagmamasinin gercekten noel icin hic heyecan katmadigini ve o havaya giremediklerini anladim. Bunu gercekten hic düsünememistim cünkü sadece 3 kis'tir burdayim ve bu zamana kadarda Istanbul'da yilbasi zamani sadece 2 yada 3 kez kar yagdigini gördüm o da kücükken :) O yüzden bana hic tuhaf gelmiyodu aliskin oldugumdan herhalde.. Normalde burda Kasim ayinin ortalarina dogru kar yagmaya baslamasi lazimdi ama hala tik yok. Sanirim ya gec gelicek ya da hic gelmicek.. Eger yilbasina kadar yagmicaksa ondan sonrada hic yagmasin n'oluuuur :)

                                                                             via

2 yorum:

Modayadairhersey dedi ki...

evet eşin doğru söylemiş:)yılbaşının tadı kar yağınca çıkıyor..

http://modavemagazinhakkndahersey.blogspot.com/

PinkBerry dedi ki...

Modayadairhersey; Tabiki yilbasinin tadi kar yaginca cikar :) ama ben senelerdir Türkiyede kar'siz girdim hep yilbasina bana bi eksik varmis gibi gelmiyodu hic, simdi görüyorum ki bu onlar icin hic tad, heyecan vermiyo :)