15 Kasım 2011

Haftasonu Ganimetleri :) Ayakkabi Askina!


Gecen haftasonu esimle birlikte uzun zamandir gitmedigimiz stadtmitte'ye yani sehrin tam merkezine carsi kismini gezmeye gittik. Sürekli alisveris yaptigim bir butik var ve ben bazen o butik carsinin en son kisminda kaldigindan oraya gitmeye üseniyorum, ne kadar istesemde.. Bu sefer ilk olarak oraya gittim ve sonunda sürekli "keske keske" diye söylendigim sey gercek oluyo. Pek sevdigim o butik carsinin orta kisimlarina tasiniyo. Ve tasinma sebebiylede tüm ürünlerde %30 indirim vardi. Söyle bir ayakkabi bölümünü geziyim cizmelere bakiyim derken aninda gözüme bu sirin pabuclar carpti. Ilk görüste ask yasadik kendisiyle. Hemen numaram varmi diye bakip denedim tabi, sonra esime baktim alabilirmiyim diye, cünkü biliyorum son zamanlarda cok oldum :) Gecelerde bir cift Ugg daha ve önceki postumda gösterdigim siyah bootileri almistim. Aslinda kocaman indirim tabelasini farkeden ben degil esim oldu. Ilk defa böyle bisey nasil gözümden kacti anlamadim :) Bana indirim var al deyince hemen kasaya uctum tabi, sonra madem indirim var almisken ötekileride aliyimmi dedim, "hadi bekliyorum cabuk ol`" dedi :) Kosa Kosa gidip ötekileride kaptim hemen, böylece eve cok mutlu olmus olarak döndüm... Ihtiyac böyle bisey iste :)









4 yorum:

What's Next dedi ki...

ikisi de şahane canım, güzel günlerde kullan, şarap kırmızısı tonları bu sezon kapış kapış gidiyor zaten :)

PinkBerry dedi ki...

What's Next; Tesekkür ederim cicim, bir an önce giymek icin sabirsizlaniyorum zaten, ilk rengi gözüme carpmisti :) Cok severim bu tonlari

cerenim.com dedi ki...

kirmiziya bayildim

PinkBerry dedi ki...

Cerenim.com; Aynen ilk görüste bende ona bayilmistim zaten :)