21 Kasım 2011

Douglas Box of Beauty Kasim / November

Bu ay'ki Beauty kutumda geldi. Icinde beni sevindiren parcalardan biri Essie oje oldu. Cünkü acikcasi hicbir zaman essie oje alicagimi düsünmüyorum. Nedenine gelince oje ojedir sonucta tabiki cok kalitesiz olanlarda var ama benim asla vazgecemiyecegim sadece 3 oje markasi var. Onlarin arasinda siralama yapamam 3'üde benim icin 1 numara ve bugüne kadar hicbir sorun yasamadim kaliteleri acisindan. Golden Rose, Pastel, Flormar renkleriyle ve parlak duruslari, kullandigim sürece bozulmamalari ile beni mutlu ediyor. Ama  Essie ojenin gelmesine ve onu deniyebildigime sevindim acikcasi. Bu ojeyi denemis olan blogger arkadaslariminda dedigi gibi yogunlugu ve parlak durusu cok güzel. 1 kat sürseniz bile yetiyo. Aslinda hicbir zaman almiyacagim derken sadece essie ojeyi degil diger onun gibi fiyati yüksek olan Chanel, Dior, China Glanz markalarinida kastettim. Olurda biyerlerden hediye olarak gelir ona lafim yok ;) ama almayi düsünmüyorum.  Bu ayki ürünlerde bunlar, buarada MichalSky duj jelim muhtesem kokuyo..!





2 yorum:

pelito dedi ki...

merhaba douglas box lar Turkıyede uygulaması yok degıl mı? sadece yurt dısı degıl mı

PinkBerry dedi ki...

Pelito; Evet sanirim sadece yurtdisinda var, Türkiyede varmi bilmiyorum ama hic duymadim oldugunu.