12 Ekim 2011

Penti 2011 / 2012 Yeni Koleksiyonu

Sonbaharin sonlarina yaklasilip Kisin geldigini artik uzun (külotlu coraplar) coraplar giymeye basladigimizda daha da cok anliyorum. Aslinda yaz aylarini ne kadar cok sevsemde Kisinda ayri bi güzelligi var ve kimseye sölemesemde, bazen soguktan dondugumda sinir olsamda Kisi da birazcik seviyorum iste..  Üstelik birde Aralik ayi dogumluyum aslinda birazda ondan olsa gerek.. ;) Neyse gelelim Pentinin yeni Corap Koleksiyonuna, ben hepsini cok begendigim ve iclerinden bir iki tane kendime almak icin sectim. Özel günlerde de Siyah mini elbiselerle giyilebilip muhtesem bi kurtarici olabilirler diye düsünüyorum. Siz ne dersiniz?







     En favorim ise tabiki son resimdeki Fiyonklu olan :)

(penti.com)

2 yorum:

Seda Maç dedi ki...

en sondakine bayıldım kesin almalıyım :D

PinkBerry dedi ki...

Rococosh; Aynen :) Kesinlikle Türkiye'ye geldigimde almaliyim!