31 Ekim 2011

Geri Dönüs ve Douglas Box of Beauty Ekim

Sonunda istemiyerekte olsa Reality'e yani gercek hayata geri dönmüs bulunmaktayim. Tatilim cok güzel, bol bol günesli, sicak ve eglenceli gecti. Keske hic bitmeseydi desemde bazen,  evime dönmek mutluluk verici tabi temizlik, camasir, bol bol ütü sorununu görmezlikten gelirsek ;) Yapmam gereken islerin yarisini tamamlamis olmamin verdigi rahatlikla biraz kendime zaman ayirip sonunda bilgisayarimin basina gecebildim. Aradaki boslugu doldurmak icin önce takip ettigim bloglari okumakla basladim, ama nedense kimse okadar fazla post yapmamis :(  Hatta kimisi ben gittigimden beri hic yapmamis :) 12 günlük tatil bana resmen 1 ay'mis gibi geldi ve aradaki zamani cok uzun zannettim galiba... Bir cok kisinin post yapmama sebebini biliyorum tabiki.. Tatildeyken internetten uzak kaldim ama tv'den ve gazeteden herseyi takip ettim. Üzücü haberlerin hepsi ne yazikki üst üste geldi.. :( Blogger arkadaslarim gereken seyleri sizlerle paylamis zaten..
Tatil fotograflari sonraki postlarda gelicek simdi Douglas Box'umuz var...





Bu kutunun icinde beni en cok etkileyen Sexy Mother Pucker dudak dolgunlastirici Lipstick oldu. Hemen fotograflarini cektikten sonra actim ve denedim. Inanilmaz derecede belirgin bir sekilde dudaklari dolgunlastiriyo, zaten sürdügünüz andan yaklasik 1 dakika sonra dudaklariniz yanmaya ve kramp girmis gibi igneler batmaya basliyo. Bu özellik dudaklarinizi sisiriyo ve uzun süre kaliyo. Su gecirmez özelligi olmasida harika. Daha önce denedigim bir cok markayi solda sifir birakir diyebilirim. Siddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

cemre dedi ki...

ahh ne güzel tam benlik bişeymi dudak dolgunlaştırıcı nereden alabiliriz acaba:)

PinkBerry dedi ki...

Cemre; Canim istersen Douglas magazalarindan bulabilirsin, simdilik baska nerden bulunabilicegini bilmiyorum ama birde Gittigidiyor.com'da gördüm orayada bir bak istersen..