1 Temmuz 2011

Gestern War Heute Morgen...



Dün Sabah kalkar kalkmaz canim hic bisey yemek istemeyip sadece post yazmak istedim :) Ne zaman bisey istesem böle hep sorun cikar zaten, Ne dogru düzgün yazi yazabildim ne de onu yayinlayabildim. Tam yazicam sayfa acilmiyo ve sonra zaten hata sayfasini gösterdigi zaman Bütün gün bloguma giremedim :( Bir sürü sey denedim olmadi, yani beklemem gerekiyomus bende bi daha girmeye calismadim. Bugün sabah kalktigimda tekrar baktim Sükür ki sorun neyse cözülmüs!! :)
Eveeet bunlar dün sabah ki kahvalti yapmayip yedigim Cileklerdi. Cilegi ve cilekli olan herseyi nedense cok seviyorum :)
Dün hava kapali bulutlu ve yagmurluydu ama bugün tekrardan günes acti. Almanyanin malum havalari iste sagi solu belli olmuyo...   Umarim havalar önümüzde haftada iyi olurda banada Havuz yolu gözükür yine :)
Buarada dün Tchibo'dan Pespembe bir tavayla Seffaf yuvarlak top gibi bi kücücük saklama (taze tutma) kabi aldim. Dahada almayi planladigim bir sürü ürün var. Okadar güzel renkleri var ki beni ceken ilk sey renklerin canliligi oldu zaten. Bence bu ay Tchibo'ya mutlaka Ugrayinn!!





Ben bukadar resim bulabildim ama bunlardan daha fazlasi var tabikide...
http://www.tchibo.com.tr/

Hiç yorum yok: