1 Temmuz 2011

Douglas Box Of Beauty - Haziran

Beauty Kutucugum 1 hafta kadar önce geldi ama ben biraz yogundum o yüzden sizlerle paylasma firsatini bulamadim. Merak etmeyin hepsinin resmini teker teker cektim ve acikliycam :)




Kutu ve icindekiler resimde gördügünüz gibi. Simdi gelelim Ürünlere ve özelliklerine. Ama bastan sölemeliyimki ben daha hicbirini dogru düzgün kullanip test etmedim.



Bed Head Manipulator (50ml) : Kremimsi hatta biraz yogun bi kivami var. Sac sekillendirici diyebiliriz onun icin. Özellikle Punk sac modelleri icin ideal. Jöleden daha yogun ve daha sert sanirim. Islak yada Kuru saca uygulaniyor. Uygulandiginda saca Uzun görünümü veriyomus. Kokusu ise tamamiyla Hindistan cevizi (Kokos). Ben daha kullanmadim ama kullandigim zaman deneyimimi anlatirim :)



Tiroler NussÖl- SonnenÖl, SPF 6 (30ml) : Buda 6 faktörlü (derecelik) günes yagi diyelim cünkü ona krem demek biraz agir kacar :) 100 yildan beri bu marka varmis ve yüksek kalitesiyle taninirmis. Acikcasi ben bilmiyodum, bileniniz varsa söylesin. Yagin özelligi ceviz yagiyla güzel ve cok kalici bronzluk saglamasiymis. Bunuda daha denemedim ama haftaya hava sicak olurda Havuza gidersem mutlaka kullanicam :) Ve unutmadan kokusu hic hosuma gitmedi.



Seathalasso Body Cream (30ml) :  Douglasin kendi cikardigi vücut kremlerinden biri. Günlük kullanmak istiyorum Sert ve Kuru bi cilt yapim var diyosaniz öneririm. Ben bi kac kez kullandim, yumusacik yapiyo. Üstelik Douglasin kendi ürünü oldugu icin pahali oldugunuda zannetmiyorum. Kokusu güzel.



Comodynes Self-Tanning 2 Adet :  2 adet bronzlastirici mendil. Yüz ve Vücut icin. Sürdügünüzde hemen bronzluk sagliyomus. Ben bu ve bunun gibi ürünleri kesinlikle kullanmiyorum. Kullaninca muhakkak bi süre sonra o bronzluk geciyo veya kiyafetlerinize bulasiyo, cok kötü bi görüntü olusuyo bence. En güzeli güneslenerek elde edebileceginiz dogal bronzluktur!! Tabi dikkatli olup abartmamak sartiyla, Cildimiz ve sagligimiz önemli cünkü ;)



Issey Miyake L'eau D'issey Florale Edt (4ml) : Ve en sonuncusu ve benim en begendigim. Kokusu piril piril, odun ve buketin birlesimiyle, mandalinamsi cicek kokuyo. Kalici agir olmayan tamamiyla yaz kokusu diyebilicegim Parfum. Ben cok begendim deneme sansiniz varsa (magazalarda filan) deneyin derim.

Hiç yorum yok: