3 Aralık 2012

Ho$geldiN AraLik :)

Yine en sevdigim ay geldi catti.. Sizi bilemem ama benim icin bu sene gercekten su gibi akip gecti. Okadar hizliydi ki sanki daha iki üc ay önce gecen seneki En sevdigim ay : Aralik postunu yapmis gibi hissediyorum.. Zaman iste dur durak bilmiyor, hizlica akip gidiyor.. Iyisiyle, kötüsüyle, sevinciyle, hüznüyle bir sene daha bitiyo hayatimizda.. Kimileri söyle düsünür; Benim dogum günüm dogdugum gün degilde aslinda senenin son günü, cünkü o gün 1 yas daha yaslanmis oluyorum, yeni seneye giriyorum, 1 seneyi arkamda birakiyorum gibi.. Valla benim icin farketmiyo zaten dogum günüm senenin son günlerine yakin oldugu icin :)
Bakalim bu ay beni neler bekliyo...
  • 6 Aralik'ta kapiya Santa Claus geliyo :)  (bizim dinimizde yada geleneklerimizde böyle bisey olmasada, o gün kapiya birilerinin cikolata birakmasi hosuma gidiyo.. kimse cikolataya hayir diyemez dimi :)..)
  • 14 Aralik dogum günüm.. Ya$assiin :))
  • 31 Aralik senenin son günü ve benim icin bir özel anlami daha var...
Ben wishlistimi coktan yapip Santa Claus'a mail attim bile. Bakalim neler getiricek bana..?  :)

 
(görsel;tumblr)

Hiç yorum yok: