20 Kasım 2012

New In : Anna dello Russo for H&M Kolye

Burda h&m'in Onlineshop'unun olmasinin verdigi rahatlikla bu kolesiyondan hosuma giden birkac parcayi almak icin hicte acele etmedim. Ama ne yazikki sanssiz ben herzaman oldugu gibi yine pismanlik yine pismanlik..! Keske beklemeden alsaydim..
Hergün h&m'in sitesine girer yeni seyler varmi diye bakarim genelde. O sirada koleksiyonuda takip ediyodum tabi. Araya kurban bayraminin girmesiyle sadece 2 gün girip bakamadim. Tabi o sirada Anna dello Russo koleksiyonu %50-70 civari indirime girmis. Ürünlerin hepsi 10-15-20 euro arasi ayakkabilar ise 50 ve 70 euro olmus. Hic bu fiyata bisey kalirmi, herkes ücer beser almis havada kapmis, bitmis! Simdi ise Ebay Anna dello Russo koleksiyonuyla dolu. Alan herkes ya acik arttirmayla yada 2 kati fiyat bicilmis hemen al fiyatlariyla satiyo. Bende almak istedigim 3 parcayi ordan ekledim hemen. Simdilik sadece bir tanesine kavusabildim. Tabi yine orjinal fiyatindan daha uygun bi fiyata aldim orasi ayri.. Sira digerlerinde bakalim... Eger sizlerde benim gibi almak icin gec kaldiysaniz Ebay'e bir göz atin derim..



1 yorum:

darkolivee dedi ki...

wuuuuu harika bir parçaa