25 Haziran 2012

Douglas Box of Beauty Haziran / Juni


Douglas beauty box'larda yeni bir dönem basladi. Artik her ay douglas'in sitesine girip 20 adet ürün arasindan istediginiz 4 ürünü seciyonuz, 5. ürün ise douglas'a ait. Yani orjinal boyutta gelen ürün. Ben bu uygulamayi cok sevdim, en azindan neler oldugunu görüyosunuz ve istediginizi seciyosunuz. Hele birde ihtiyaciniz olan veya almak istediginiz ürünler varsa o ay daha da bir güzel oluyo :) Mesela ben Gucci'nin Flora Gorgeous Garden parfümünü cok begeniyorum, yaz icin mükemmel bir koku.. hernekadar parfümü olmasada bu ay vücut losyonunu koymuslar, hemen aldim tabi kacirmadan ;)

Buarada Mayis ay'ina ait kutumu fotograflayip koyamadim, unutmusum ve gelenleride hemen kullandigim icin firsat olmadi..

3 yorum:

Outlet makeup dedi ki...

Harika bir uygulama bence :) umarım bizim burdakilerde benzer bir sisteme geçer :) güzel günlerde kullanın ^^

MadamB Fashion dedi ki...

Hımm güzel bir haber incelemeliyim hemen.

madambfashion.blogspot.com
beklerim bloguma

PinkBerry dedi ki...

Outlet Makeup: Aynen canim cok güzel bi uygulama :)

MadamB Fashion: Kacirma derim ;)