7 Nisan 2012

New In : Thomas Sabo (Gift)

Sevgili esim yaklasik bir haftadir isi gereginden yurtdisindaydi. Her zamanki gibi yine beni düsünüp eli bos dönmemis ve bana bu muhtesem Thomas Sabo Inci bilekligi almis. Ucunada beni temsil edicek ayakkabi charm'i secmis :) Onun böyle benden habersiz özellikle kendi zevkiyle bana hediyeler almasi beni inanilmaz mutlu ediyo... Canim kocis <3 :)
Thomas Sabo'ya Türkiye'de daha önce hic rastlamamis ve duymamistim fakat su son 1 yildir gözüme bir yerlerde birkac kez takildi. T.S'da hersey gümüs üzerine.. bileklikler, kolyeler, yüzükler, küpeler.. Ayrica cogunlukla Tas'li olmalari beni benden aliyo. Her bir ürününe ayri bayiliyorum diyebilirim. En sevdigim parca ise gercek inci'den yapilan bileklikleri ve ucuna istediginiz, sizi temsil edicek charm'lar dan takabilmeniz.. Buarada unutmadan erkekler icinde birbirinden $ik aksesuarlari var.. yani sevgili'ye verilebilicek en güzel hediye seceneklerinden biri.. Bence hemen tiklayip bi göz atin derim Thomas Sabo







2 yorum:

zeys dedi ki...

cok guzel cok zarıff..esın de cok zevklıymıs vallahı bravo :)

PinkBerry dedi ki...

Zeys; Cok tesekkür ederim zeyscim :)