1 Mart 2012

Trend : 2012 Ilkbahar / Yaz Pastel Renkler

Herkes bu yaz pastel renklerin ne kadar trend nekadar önde olucagindan konusuyo, ee bende eksik kalmamaliyim dedim ve bu konu hakkinda post yapmaya karar verdim :)
Bir cok tasarimci koleksiyonunda pastel renklere agirlik vermis, bunu yapilan defilelerden de görmüsüzdür zaten. Görmediyseniz eger size Versace'den bir iki örnek..




Mint rengi benim kücüklügümden beri herzaman en sevdigim renklerden biri olmustur. Mint, turkuaz, bebek mavisi.. Bunlar gibi pastel renkleri bu yaz cok görücez gözümüz gönlümüz acilicak insallah.. :) Pastel tonlari giymek özeliklede Mint rengi bi parca giymek insana huzurluluk, ferahlik ve rahatlik veriyomus diye okumustum bi yerde. Gercektende öyle olsa gerek renginden ne kadar ic acici  özellige sahip oldugu belli. Özelliklede yaz'i bize doyasiya hissettirip yasaticak diye düsünüyorum. Eehh bizede tadini cikarmak kaliyo herdaim :)
 Bunlarda benim gezinirken buldugum parcalar...


Via Zara

Via Zara

Via Asos



Bu trend makaronlara bile yansimis :)




(cityglamblog,google.de)

Hiç yorum yok: