7 Şubat 2012

En son ne Aldim?...



En son gecen günlerde Lindsey Kelk'in Askim New York kitabini ve cogumuzun asigi oldugu o film'i yani Breakfast at Tiffany's 'i aldim. (Tiffany'de Kahvalti) Kitabi coktan okuyup bitirdim bile, cok güzel cok hos ve keyifliydi. Hatta serinin diger bölümlerinin oldugu kitablarida almak icin sabirsizlaniyorum.
Film'e gelirsek, hangimiz Tiffany'i sevmeyiz ki...? Umarim hepimize bir gün Tiffany'de kahvalti etmek nasip olur :)

2 yorum:

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Canım okuduktan sonra fikrini yazarmısın.Gerçekten merak ettim özellkle 2.yi :)

PinkBerry dedi ki...

Merve Yildiz; 2.'yi derken sanirim dvd'yi kasttettin galiba? :) onu post olarak anlatirim sanirim.
Kitabi okudum, okurken hic bitmesin istedim. Lindsey Kelk hayatinin en keyifli bölümlerini kitaba dökmüs diyebilirim. Yani okuyucuya göre keyifli ilginc geliyo tabi :) Angela Clark en yakin arkadasinin dügününde nisanlisinin onu arabanin arkasinda aldattigini görüyo ve arkadasininda bunu bildigini anliyo, dügünü mahvettikten sonra herkesten herseyden uzaklasmak istiyo, hic düsünmeden hemen atlayip ilk ucakla daha önce hic gitmedigi bi yer olan New York'a ucuyo. Ve burada hayat onun icin tekrardan basliyo. Cilginca yapilan alisverisler, ayni anda 2 erkekle yapilan flört ve bir blog. Angela Clark hayatina New York'ta devam edicekmi yoksa Londra'ya evine gerimi dönücek? Cok fazla ayrinti vermek istemedim bana kalsa bütün kitabi yazarim sana :) ama bence sen al oku ;)