18 Ağustos 2011

Son zamanlarda Ben... ?

Bakalim son zamanlarda ben blogumla fazla ilgilenemedigim süre icerisinde neler yapmisim...? :)








  Kendime bu cicileri aldim, ayakkabilari cogunuz görmüstür gecen sene yaz sezonundan H&M. Tabi bana gecen sene almak kismet olmamisti, hic bir yerde 36 numara bulamiyodum kalmamisti yada farkli renkleri vardi kismet bu seneyeymis :) 36 degil ama 37 cünkü sadece tek bir taneydi ve kösede bi yerde duruyodu demekki o benimmis :)

Hirka/Cardigan : H&M
Pembe Top : Tally Weijl
Short : H&M
Kemer/Gürtel : Trend shoes



Bol bol Starbucks Coffee ictim, malüm malesef  yasadigim bölgede olmadigindan bende marketten almak zorunda kaliyorum...



Birazcik cikolata yemis olabilirim ;)



Uzun zaman önce aldigim fakat hala okumaya firsat bulamadigim kitabima göz atmis biraz okumus olabilirim..
Lauren Conrad'i ilk taninmaya basladigi zamanlardan beri ilk tv showundan beri takip ederim. Kendisini cok hos buluyorum ve tarzini begeniyorum.. Fakat bana son zamalarda sanki yerinde sayikliyomus gibi geliyo.. Bi degisim yok gibi..





Veee Sirinlerrr !!!
Evet gecen gün esimle birlikte Sirinleri seyretmeye gittik..  Okadar sevimlilerki kücüklügümden beri bayilirim zaten.. Okuldan gelir gelmez televizyonu acip hemen sirinleri seyrederdim :)
Acikcasi Ben seyrederken cok keyif aldim, tavsiye edebilirim..

2 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

şirinlere bende gitmek istedim ama kısmet olmadı:( aldıkların çok güzel özellikle ayakkabına bayıldım güle güle kullan:)

PinkBerry dedi ki...

cemre; Güzel yorumun icin saol, umarim seyredersin bi sekilde gercekten cok hostu cünkü ;)