4 Mayıs 2011

Paketim Geldiii...

3-4 gün önce bi alisveris sitesinden aldigim Calvin Klein alligim az önce geldi. Sabahtan posta kutusuna baktim hicbisey yoktu. Yarin gelir kesin diye dusunuyodum cünkü posta arabasinin kapinin önünden saat kacta gectigini biliyorum :)) ve hergün duyuyorum. Bugün beni yaniltti ve gec geldi. Almanyada devlet postasi yani Deutsche Post genellikle sabahtan öglene kadar posta dagitimi yapar. Yada sadece bizim oturdugumuz bölgede böyle, bilemicem :)






Sanki kullanmaya kiyamicam gibi hissediyorum :) Numarasi 108 Hush.

3 yorum:

ModaLiza dedi ki...

ilk aldıgımda bende oyle hissediyorum kıyamıyorum bozmaya:)ama sen güle güle kullan cnm

PinkBerry dedi ki...

tsk ederim walla kiyamiyorum öylece bakiorum ama sanirim en gec yarin denemek gerek :)Tursusunu kuramicama göre :))

The Cat Hag dedi ki...

That blush looks so sweet. :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag